A webáruház készítés előnyei
Gyakran mondják, hogy a számok magukért beszélnek. Ez egy nagyon jó érv, ha azt akarjuk bizonyítani, hogy a webáruház készítés jövedelmező befektetés.
Ha csak ezt vennénk alapul, akkor bátran állíthatnánk, hogy az online üzletek kiütötték a helyi boltokat. Mivel rengeteg a potenciális vásárló, ezért nem csoda, hogy jóval nagyobb bevételre lehet szert tenni, mint egy olyan üzletben, ahova kevesebb ember tér be a távolsági korlátok miatt. Statisztikák kimutatták, hogy a 7,7 milliárd emberből, 25% vásárol online. Ez 2,05 milliárd vásárlót jelent. Őrület, nem igaz?
Következzenek hát az érvek, hogy miért szuper befektetés a webáruház készítés, miért szeretnek az emberek online vásárolni.
A webáruház készítés előnyei:
- kényelmes
Talán ez a webáruházak egyik legnagyobb előnye. Hiszen honnan is tudnál kényelmesebben vásárolni, mint otthon a fotelból? Nincs sor a kasszánál, nincsenek idegesítő vásárlók, flegma eladók és percek alatt megveheted azt, amit szeretnél. - kedvezőbb árak
Folyamatos akciókat és kuponokat mindig találni a neten. Mivel nincs közvetítő ember az előállító és a vásárló között, nem muszáj plusz költséget rátenni az árura. Arról nem is beszélve, hogy ha autóval jársz vásárolni, a benzin árát is megspórolod! - nagyobb választék
Az interneten mindent megtalálsz. Szó szerint mindent. Az összes márkát és bármilyen terméket, amit csak keresel. Még vámpírölő szettet is lehet kapni. Viccet félretéve, a neten biztosan nem kell majd azon aggódnod, hogy hiába jöttél, mert semmi sem tetszik. - könnyebb összehasonlítani az árakat
Nem kell 10 boltot végigjárnod, hogy el tudd dönteni melyik érné meg neked a legjobban. A neten csak az ablakok között kell kattintgatnod, hogy kiderítsd, melyik mellé vehetsz még egy extra ajándékot is. - nincs tömeg
Bizony, bizony. Se emberek, se sivítozó gyerekek, ugató kutyák vagy rád se hederítő kasszások. Csak te és a laptopod vagy mobilod, esetleg tableted. Az utóbbi kettőt semmiképp sem felejthetjük ki, ugyanis rengetegen vásárolnak már okos eszközeikről. - nincs nyomás
Erre a legjobb példa talán a karácsonyi ajándékvásárlás. Fel tudod idézni mikor 400 szatyorral állsz egy végtelennek tűnő sorban egy hatgyerekes család mögött? Biztosan nem ebben a pillanatban érzed át, hogy a karácsony a szeretet ünnepe. Mennyivel egyszerűbb otthon pizsiben választani mindenkinek valami kedveset, nem? - mindig nyitva
Ha online vásárolsz, nem kell senkihez sem alkalmazkodnod. Éjjel 2-kor támad kedved ruhát venni? Csak nyugodtan, a webáruházak éjjel nappal nyitva vannak és csak rád várnak.
Az érveket pedig még folytathatnánk, de szerintünk már most meggyőződtél róla, hogy neked is be kell szállnod az online businessbe.